"FÉNYÖZÖN ÁRAD AZ IGAZRA ÉS ÖRÖM A TISZTA SZÍVÜEKRE!" ZSOLT. 97:11

péntek, november 26, 2010

Nahát, megint vége egy hétnek. Elképesztő. Ezen a héten is akartam írni már hamarabb, de végül nem szántam rá magam.
Tanultam a héten, mivel töriből írtunk, ami nekem a legnehezebbnek tűnt mindigis.
Szombaton voltunk Zilahon, akartam erről is írni, de azt hiszem nincs rá szükség, nem is jegyzeteltem de vissza lehet  nézni, ha valakit érdekel. Érdekes, praktikus dolgokról volt szó.
Most mivel hétvége, szabad vagyok bár van mit csinálni, bőven.

Mostmár érzem a Karácsony illatát, aminek nagyon örülok, bár még van majdnem egy hónap. Ilyenkor ha kimegyek az utcára, látni az embereken azt a boldogságot, felszabadultságot ami az ünnepek közeledtével jön. Majd figyeljétek meg, engem feldob. Ezután már egyre inkább látható lesz.
Most a hétvégén itthon leszek, a héten lesz ugye egy szabad napunk, és külön örülök annak, hogy pont a hét közepén. Sokat jelent.
A jövő hétvégén lehet megyünk Magyarba, tesómékhoz. De ez még nem biztos, nem tudom írok-e még addig ide a blogra.
Szeretnék többet írni ide, csak nem vagyok az a típus aki mindent kiír, de ezt asszem mondtam már. Néha gondolom, hogy: na, akkor majd ezt leírom, de azután elmegy a kedvem és így nem kerül ide fel.
De, akit érdekel annak elmondom én szívesen, meg is kérdezik, meg amúgy sem vagyok egy nagyon csendes természetű leány:P
Kellemes hétvégét meg hetet. Sziasztok:D

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Koszonjuk hogy irtal!!:)...engem is feldob a karacsonyi hangulat,de szerintem meg magasabbra,mint teged :D