"FÉNYÖZÖN ÁRAD AZ IGAZRA ÉS ÖRÖM A TISZTA SZÍVÜEKRE!" ZSOLT. 97:11

kedd, november 16, 2010

Ritkán

írok ide, tudom. Az utóbbi időben úgy érzem szalad ki az idő a kezeim közül. Elég keveset alszok, így hát eléggé fáradt vagyok. Tanulni is kell, mert jönnek a félévik, már jövőhéten kezdünk.

Már a múlt héten akartam írni de egyszerűen nem volt időm, alig voltam itthon és ez ezen a héten sincs másképp. Ifi evangélizáció van itt most nálunk Váradon már a tegnap óta. Úgy érzem nagyon áldásos alkalmak voltak eddig és hiszem, hogy ezután is azok lesznek.
Az elmúlt három napban sok bátorítást kaptam az Úrtól és azt értettem meg, hogy fontos az, hogy azokat a dolgokat amik elvonják a figyelmemet Istenről kivessem az életemből annak érdekében, hogy Ő meg tudjon áldani engem.
Most pedig egy kép azokkal a lányokkal akik nagyon közel állnak hozzám:

Épp a Zsuzsa szülinapját ünnepeltük:)
Ebben a bejegyzésben azt hittem majd elmesélem mi mindent csináltam a múlt héten de végül nem. Nem tudom mikor fogok írni megint, lehet jövőhéten. Szép hetet, sok áldást, mindenkinek aki ezt olvassa.
http://www.youtube.com/watch?v=KUBw0B6RdBQ

1 megjegyzés:

Unknown írta...

pedig igazan elmeselhetted volna,mert biztos erdekes volt:)...ez a kep nagyon vonja maga utan a story-kat:))