"FÉNYÖZÖN ÁRAD AZ IGAZRA ÉS ÖRÖM A TISZTA SZÍVÜEKRE!" ZSOLT. 97:11

csütörtök, november 04, 2010

Írok már én is, nem akarok annyira lemaradni.
Olyan hamar telnek a napok, hogy én csak nézem, hogy már olyan rég nem írtam a blogra:P
Jól telik nekem ez az ősz, szép az idő és úgy látom sokat bátorít és nagyon szeret engem az Isten.!!
Sulizok..aztán közbe még azon is gondolkozok, hogy mi legyen tovább, bár még van több mint 1 évem akkor is  jó lenne ha már sejteném, legalább.
Eltöltöttünk egy napot az Emanuel egyetemen Váradon, mivelhogy oda járok iskolába.
Nekem tetszett bár nincs pontosan olyan szak ami esetleg engem érdekelhetne de hát még azt sem tudom pontosan mi érdekel:P
Ki lett hangsúlyozva, hogy mindenképp valami olyat csináljunk amit szeretünk, amit szívvel-lélekkel tudunk végezni.
Aztán van az az örömöm, hogy holnap már péntek és hétvége:D
Mindenért csakis hálás lehetek. A múltért és a jövőért is. Azért, hogy valaki már tudja, hogy milyen egyetemre megyek vagy hogy mi leszek. Ez nekem nagyon megnyugtató.
Nemrég olvastam ezt az idézetet és azt hiszem pont ideillik: "Ő, akinek elkötelezted magad örök életedre, elkötelezte magát arra, hogy megváltson- és meg is tartson."
Néha úgy vagyok, hogy elveszítem a kedvem és szomorú vagyok. De mikor átgondolom mennyire nincs miért egyből helyrejövök.
Szép hétvégét, sok örömöt:)

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Ez az oromom nekem is van:D...milyen jo cikket irtal megint,s meg azt mondod h nem szereted...

Unknown írta...

tele van jo,s hasznos dolgokkal:)...irjal tobb bejegyzest,s ne csak 1,2-t egy honapban!!:)