"FÉNYÖZÖN ÁRAD AZ IGAZRA ÉS ÖRÖM A TISZTA SZÍVÜEKRE!" ZSOLT. 97:11

péntek, február 25, 2011

Kéne írni..?

Ezen gondolkoztam most az utóbbi napokban, mert tudom, hogy jó lenne az is ha írnék rendszeresen, inkább mint hogy így, össze- vissza, csak az a baj, hogy azt nem annyira tudom összehozni,

Érdekes dolgok történtek velem azóta mióta nem írtam, furcsa és egyszerre ijesztő dolgok is eszembe jutottak. De hála Istennek (és ezt most nem csak úgy mondom), hanem tényleg csakis Neki, hogy mindegyiktől megszabadított.

A suli, hát az még mindig ugyanaz, írunk mindenféléből, tanulunk is amiből kell, szóval a szokásos.
Most kivételesen nagyon örülök ennek a pénteki napnak, meg ennek az egész hétvégének. Olyan jól esik és az is, hogy hosszú idő óta, ma lehettem újra több időt együtt a legjobb barátnőmmel beszélgetni, bár minden nap találkozunk:)

Kb. ennyi dolog van mostanában, vagyis még ezeken kívül sokminden, de ha nem írom ki azonnal a blogra, elveszti a varázsát, mindig így járok:P
Na, majd máskor.
Szép hétvégét!
Összejött még egy havas kép ezen a télen, szóval mostmár mindenképp jöhet a tavasz:D


7 megjegyzés:

rudolfkiraly írta...

jöhet jöhet:D:D..várjuk szeretettel:)
ja és LIKE a képleírásodra:)

Borzási A. Kriszta írta...

ki az a barátnő? :)

Eunika írta...

hát Zsuzsa:) Minden nap találkozunk, de valahogy az utóbbbi 2 hétben elmaradtak a beszélgetések. De mindenkivel megesik, jó, hogy helyre lehet mindent hozni:)

Kalcit írta...

Gondoltam, bejelentkezve írok, hogy rá lehessen tekinteni az én blogomra is, de rájöttem, nektek nem tetszene. Mármint a blogom. :)

Véleményem szerinte akkor kell írni a blogba, ha van az embernek mondanivalója, vagy ha a gondolatainak a leírása megnyugtatja, elszórakoztatja, stb. Tehát csak a rendszeresség kedvéért pl. minden nap írni felesleges. Ez olyan lenne, mint amikor megpróbáltam naplót írni, de egy idő után abba kellett hagynom, mert oly unalmas volt a rögzített események sora, hogy értelmetlen volt ezekről naplót vezetni.

Eunika írta...

Azért nem bántam volna, hogyha meghagytad volna nekem, hogy eldöntsem tetszik-e a blogod vagy sem.

Nem is szeretnék minden nap írni, itt inkább valamennyi rendszerességre gondolok, mint pl. minden héten egyszer vagy ilyenek. Mivel nyilvános a blogom ezért úgyse tudnék minden nap írni, mert nem szeretném ha többen elolvasnák.

Arra is gondoltam már, hogy csak úgy írjak, nem feltétlen a saját életemből, hanem egy bizonyos témáról ami épp foglalkoztat, de inkább azt sem.
Szóval maradok ennél a "rendszeres" írásnál. (ami egyeseknek tűnhet épp feleslegesnek is)

rudolfkiraly írta...

szerintem nem sokaknak tunne feleslegesnek:):D...akinek felesleges lenne,az el se olvasna,tehat annak mind1 hogy irt Euni,vagy sem:)..ugyhogy irjal csak nyugodtan:),mert jo es erdekes dolgokat irsz:D:>

Adina írta...

ez egy nagyooooooooooooooon jóóóóóóóóóóóóóóó kép... :)