"FÉNYÖZÖN ÁRAD AZ IGAZRA ÉS ÖRÖM A TISZTA SZÍVÜEKRE!" ZSOLT. 97:11

szerda, március 16, 2011

Tavaszodik..


és ezt olyan jó látni. Az biztos, hogy hatással van az ember közérzetére az időjárás, látom magamon is. 
De már ha csak kimegyek a városba, az emberek olyan másak..és ezt jó látni..
Szeretem nagyon a tavaszt. 

Most eléggé elfoglalt voltam, meg aztán arra is rájöttem, hogy nem való nekem a blogírás. Azt hiszem mikor nekikezdtem akkor ki akartam próbálni valami újat, hát így sikerült idekeverednem. 
De azóta már rájöttem, hogy nem tudok írni:P. Nem hogy nem lenne mit, csak épp van amit nem akarok kiírni, olyan elmélkedés formájában pedig nem szeretném. Valószínű, abbahagyom a közeljövőben, és esetleg pár év múlva újra nekilátok. Vagy az is lehet, hogy majd ritkán írok még magamról valamiket...

Telnek a napok, nagyon gyorsan, és érzem, hogy ahogy növök egyre több teher és felelősség van a  vállamon, meg kezdem látni az életet reálisabb módon mint eddig. De mindenhez Isten tud adni erőt és én Tőle kérem. Hiszem, hogy egyszer minden kérdésemre megadja a választ, addigis a legtöbb amit tehetek irányába, hogy odaszánom az életem teljesen Neki. Ezt szeretném tenni, minden nap. Ő pedig bátorít, nem hagy, hogy itt egyedül küszködjek, segít...mert szeret.:), akkor hát ebből a nagy szeretetből, legalább egy keveset, próbálok viszonozni. 

Egyelőre ennyi, aztán még lehet fogok írni. Kívánok egy csodás tavaszt mindenkinek:)



4 megjegyzés:

Unknown írta...

végre írtál:)
a második bekezdés nem tetszik :),viszont a többi annál inkább :D
jó látni/olvasni ilyen friss tavaszi bejegyzést:)
köszi:D,neked is gyönyörű és áldott tavaszt!!;)

Kal-Cit írta...

Ugyan, azért nem kell abbahagyni. Ha nem érsz rá, írj ritkán. Ha nem akarod elmondani, amit elmondhatnál, akkor nem mond el. Írj arról, ami érdekes, és megfogott valahol. Pl. havonta egyszer, vagy alkalmanként.
Igen, a tavasz némileg vidámabb, mint az ősz – bár én utálom a tavaszban, hogy nincsenek gyümölcsök. A szomorodó ősz viszont a gyümölcsök virágkora. Télre meg még marad az őszidőben félretett gyümölcsökből.

Covnitkepr1 írta...

Just checking back to read any postings you may have written.

I’ve been following and enjoying your blog for a while now and would like to invite you to visit and perhaps follow me back. Sorry I took so long for the invitation.

Ágyi Gyöngyi írta...

Neked is csodás tavaszt kívánok Euni:)Amugy szerintem nagyon is megy neked a blog írás:D, örömmel olvasom,amikor csak van időm, úgyhogy bátorság, mert nem tudhatod, hogy mikor kit érint meg az írásod:)
Az évek múlásáról meg annyit, hogy igaz én idősebb vagyok kicsit, mint te:P, de ugyanezt érzem, de ma az bátorított, hogy midnenre van erőm Krisztusban! és neked is, gby:)