"FÉNYÖZÖN ÁRAD AZ IGAZRA ÉS ÖRÖM A TISZTA SZÍVÜEKRE!" ZSOLT. 97:11

vasárnap, január 30, 2011

Mostanság

nekem nagyon szép napjaim voltak. Hála az Úrnak.
Egy félévet lezárhattunk, sok sikerrel, ezért is nagyon hálás vagyok mert csakis Neki köszönhetem.
Szóval ennyi a suliról, az utóbbi 2 hétben alig mentünk 8ra, ami külön öröm nekem, meg nem is volt már semmi érdekes.Most pedig következik egy hét pihenés, azután majd újra "belevetem" magam a tanulásba:D

A hétvégén annyi lelki táplálékot kaptam, amennyit már rég nem (egyszerre). Pénteken és Szombaton Veress Ernő bácsi szolgált Szalontán. Nekem nagyon áldásos volt mindkét alkalom. Ma pedig újra szólt Isten és bátorított újabb odaszánásra és több szeretetre.
Így telt el ez a hétvége, ilyen Várad-Szalonta járatokkal. De jó volt:)

A hét elején még itthon leszünk, pihenek, meg a barátokkal is még el-el látogatunk a városba. Csütörtökön készülünk átmenni Gyulára, nővéremmel, nővéremhez + 1 sógorhoz :D
Szóval, ilyen tesós napok is lesznek.. Hálás vagyok értük, hogy van hova ellátogatni, akivel beszélgetni. Szeretem ott is.
Kb. ennyit a heti programomról, túl rövid ez ahhoz, hogy jobban élvezhessük, de a lényeg, hogy van!!
Mindenkinek legyen nagyon, nagyon szép hete.
Ja, és várom a tavaszt, nagyon!!!:)
Gondolom, nem vagyok egyedül.
Szép napokat...

2 megjegyzés:

Unknown írta...

nem...tényleg nem vagy egyedül...
hátúlról az 5.mondatod tetszik a legjobban(persze az egész bejegyzés tetszik),de ez a mondat a legjobban,amelyik a kb-vel kezdődik,s ennek is a második fele:)
kivánom hogy jól,és hasznosan teljen a vakációd:),és pihenj sokat,ha lesz időd rá:)

Krisztina:) írta...

Szép vakációzást neked. Üdv. Noszáéknak, ha mentek hozzájuk.:)