"FÉNYÖZÖN ÁRAD AZ IGAZRA ÉS ÖRÖM A TISZTA SZÍVÜEKRE!" ZSOLT. 97:11

kedd, január 18, 2011

A nehezebb napokon (is)

"Uram, úgy tűnik, minden kezd darabokra hullani körülöttem. Mindenki akar egy darabot belőlem. Messze túl sok a tennivaló, és sosincs elég időm, hogy megtegyem. A FEJEM TELE VAN MINDENFÉLE SZEMÉTTEL ÉS A SZÍVEM MAJD MEGSZAKAD. Uram, hol vagy? Úgy érzem magam mint a tanítványok a viharban és a hullámok túl nagyok nekem. Kiáltásom ugyanaz mint az övéké: "Valaki ébressze már fel Jézust-mindjárt megfulladok!" Békesség Fejedelme, szükségem van rád. Atyám, te aki soha nem szunnyadsz, és nem alszol, vegyél gondjaidba! Hadd találjak benned nyugalmat, egy nyugodt helyet, ahol a fejemet a mellkasodra hajthatom, hallhatom szerető szívdobbanásaidat, és biztonságban érezhetem magam, tudva, hogy a dolgokat a javamra intézed. Így imádkozom hittel, Jézus nevében!" (Bob Gass)

Nagyon aktuális, megtetszett és kiírtam, hátha még másoknak is hasznos lesz.
Rég nem írtam már, de valahogy mindig másnapra halasztottam. Most eljött az a másnap. Jól vagyok, elég jól, tanulgatok meg mindenféle projektet csinálok. Még egy kevés idő és vakáció. Egy rövid, de jó.:D
Megint nem fogok beszámolni arról mi minden történt, hosszú lenne, meg már úgyis elmúlt.
Az ima legyen hasznos és batorító. Nagyon szép napokat mindenkinek.

3 megjegyzés:

Borzási A. Kriszta írta...

ez nagyon nagyon tetszett nekem. köszi szépen!

Unknown írta...

Én is köszönöm hogy kiírtad! nekem is tetszik:)
És az is tetszik hogy mindig hasznos es jó dolgokat találok itt a blogodon;)

Eunika írta...

Nagyon szivesen:)