"FÉNYÖZÖN ÁRAD AZ IGAZRA ÉS ÖRÖM A TISZTA SZÍVÜEKRE!" ZSOLT. 97:11

péntek, augusztus 06, 2010

Nyári élmények

   Ez a nyaram is úgy indult mint az összes eddigi. Nem szerveztem túl a programomat, hagytam, hogy a dolgok menjenek egymás után szép rendben. Egyik fő célom az alvás meg a pihenés volt ami eddig elég jól összejött.
   Azután jött egy hirtelen táborozás az ifivel Arieşeni-be ami persze sok szempontból nagyon jól telt:) Jó így jobban megismerni az ifi tagjait egy táborozás alatt, mert a gyülibe ez nem igazán lehetséges.

    Mindig is féltem attól, hogy vakációban megromlanak az addigi jó barátságok és, hogy azután nehéz lesz megint összekovácsolódni. Minden júniusban elterveztük, hogy majd találkozunk legalább 2 hetente de eddig ez egy nyáron sem valósult meg. Hálás vagyok azért, hogy az idén ez is sikerült ha nem is 2 hetente de legalább tudtuk ápolni a jó barátságokat.

Sajnos itt csak 3an mivel egyikünk fényképezett.
   Egy hetet tölthettünk Magyarba is az egyik nővéremmel meglátogattuk a másikat:) mivel ő odament férjhez. Ez is nagyon jól telt, nem volt unalom.

  Miután hazajöttunk elérkezett a várva várt Hargita:). Az ördög már előtte megkísértett azzal, hogy ne menjek el mivel adott különböző nehezségeket az úttal kapcsolatban is. A táborban tölthettem 9 napot, kegyelemből, együtt kb. 90 fiatallal. Együtt énekeltünk, együtt imátkoztunk, beszélgettünk, játszodtunk, ettünk és minden olyan jó volt. Én személy szerint  pontosan azt kaptam amire szükségem volt és hiszem, hogy mindenki más is. Nagyon örülök annak, hogy nem hagytam ki a tábort, biztos megbántam volna.
   Hazajöttem egy élményekkel teli hét után és nagyon hálás vagyok az Úrnak érte! (sajnos én nem sok képet csináltam ezért nem tudok ide feltenni egyet sem)
 
  Amit még kifelejtettem az egy esküvő volt, Krasznán, Zolinak és Evónak. Szépek voltak:)

  Tehát most itthon vagyok nem tudom mi lesz a program még erre a nyárra de az biztos, hogy ez az egy hónap ami még hátra van csak úgy elrepül majd. 
   Kívanok mindenkinek egy áldott nyarat, ki kell élvezni addig amíg még tart:)

4 megjegyzés:

Borzási A. Kriszta írta...

a ligrettót kifelejtetted a nyári élmények közül :P

Eunika írta...

ja:P az tényleg egy élmény volt:) soha annyit nem játszodtam még:D

Adina írta...

és hol jobb a gyerek, fent vagy lent? :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Eunika írta...

mindenhol jo:D :))