"FÉNYÖZÖN ÁRAD AZ IGAZRA ÉS ÖRÖM A TISZTA SZÍVÜEKRE!" ZSOLT. 97:11

hétfő, augusztus 23, 2010

Hihetetlen,

hogy milyen hamar eltelt ez a nyár és hogy már mindjárt ősz van, meg persze kezdődik a suli is. Vége lesz a késői lefekvéseknek, meg az éjszakába nyúló beszélgetéseknek. Pedig még júniusban azt hittem, hogy, csak nem fog az olyan hamar eltelni. Nem csak, hogy eltelt, hanem elrepült. Nem is vettem észre..
 
Lehet feltűnt, hogy hetente csak egy bejegyzést írok, lehet azért is mert még nem jöttem annyira bele a blogozásba (nem mintha szeretnék  nagyon belemélyülni), lehet megváltozik ez majd idővel.  Azért mindig is szeretném a fontossági sorrendemet rendben tartani:)

Bele kell jöjjek abba is, hogy mit és milyen gyakran írok ide ki, nehogy idővel meglepődjek majd dolgokon. Mondjuk elég sokat gondolkodtam azon, hogy legyen-e nekem is blogom, vagy maradjak meg csak az olvasói szinten. Aztán erre esett a választás. Remélem nem fogom megbánni. Minden jót! :)

1 megjegyzés:

Borzási A. Kriszta írta...

én is voltam úgy egy időben, hogy hetente csak egyszer szerettem volna írni, és ezt el is döntöttem magamban, de mindig késztetett valami arra, hogy többször írjak...
hát így van ez!
én szeretném, ha még írnál:)