"FÉNYÖZÖN ÁRAD AZ IGAZRA ÉS ÖRÖM A TISZTA SZÍVÜEKRE!" ZSOLT. 97:11

hétfő, augusztus 09, 2010

Formál.

    Az utóbbi időben sokat formálódtam, legalábbis én így érzem. Az Úr sok mindenkit felhasznál, sokszor olyan embereket akikről soha nem gondoltam volna, hogy valaha is segíteni fognak nekem (még ha tudtukon kívül is).
     Van, hogy személyek által hoz változást de van olyan is, hogy egy ének vagy egy vers által. Boldog vagyok, hogy tudhatom, hogy a világmindenség Ura törődik velem is.
   

    
    Változatos az élet most errefelé, vakációzok még amennyire lehet.:)  Most nálunk volt pár napot az egyik unokahúgom, Dorisz. Annyira aranyos ez a leányzó. Most van az: "ez mi ez?" időszaka. Mindenre tudni akarja a választ és nagyon sokat kérdez. Az este beszélgettünk az asztalnál az ilyen rokoni szálakról. Mondtuk, hogy neki csak egy testvére van és nem kilenc. Azután mondtam neki, hogy én vagyok neki az egyik nagynénje, erre ő: nem! Azután megkérdeztem tőle, hogy akkor én ki vagyok neki erre ő azt válaszolta, hogy: a bogaram.:) Íme egy kép kettőnkről:

    Nagyon szeretem a családomat, remélem a jövőben ezt még jobban ki tudom fejezni majd. Azt hiszem most ezzel zárok is.  Szép hetet mindenkinek!:)









Nincsenek megjegyzések: