"FÉNYÖZÖN ÁRAD AZ IGAZRA ÉS ÖRÖM A TISZTA SZÍVÜEKRE!" ZSOLT. 97:11

kedd, szeptember 28, 2010

Ilyenkor

ősszel, kicsit mintha minden olyan nyugodtabb lenne legalábbis bennem. Olyan egyhangúbb az életem, nem csinálok annyi mindent, kezd hamarabb sötétedni meg hidegebb is van. Szóval, nem az ősz a kedvenc évszakom. Ami tetszik benne azok a színek:) és a nyugalom.

Ezt a képet én csináltam, még a tavaly, azt hiszem Nagybányán. Nagyon megtetszett az a park.
 Ma például, román órán mindenféle őszi zenét halgattunk mivel a tanárnőnek azt hiszem ez a kedvenc évszaka. Szépek voltak nagyon, olyan nyugodtnak éreztem magam és megelégedettnek:)
Nem baj, jön még őszre más is, ha megérjük, persze.
Hagyok itt még egy éneket is amit nagyon szeretek (nem csak ősszel): Beautiful- Francesca Battistelli

3 megjegyzés:

Borzási A. Kriszta írta...

naaggggyon tetszik ez az őszi képed:)

Borzási A. Kriszta írta...

euni, gyere te is egyszer el Aradra, amikor jön édesapád hozzánk. csak én is legyen itthon, s eljöhetnél akkor hozzám:)

Eunika írta...

majd lehet egyszer elmegyek s akkor meglatogatlak:)