"FÉNYÖZÖN ÁRAD AZ IGAZRA ÉS ÖRÖM A TISZTA SZÍVÜEKRE!" ZSOLT. 97:11

szerda, szeptember 08, 2010

...

Rohan az idő..jaj annyira rohan, hogy máris ősz van. Még mindig alig fogom fel, hogy hétfőtől suli. Rég nem írtam már ide, de valahogy nem volt rá kedvem és mindig akadt más tennivaló. Ma, például, majdnem egész nap az orvosnál voltam és tanultam a türelmet. Reggel 11-re mentem a háziorvoshoz, ott hamar végeztem. Azután 2-re mentem egy másik orvoshoz és nagyon de nagyon reméltem, hogy legalább 4-re végzek Perszeeeeeeeeeeeee..... egész fél 7-ig vártam. Jaj, én amilyen türelmetlen vagyok, alig bírtam már ott állni / ülni...azért is mondom, hogy tanulom még a türelmet. Úgy is felfoghattam volna az egészet mint egy pihenési meg gondolkodási idő, de ez már csak itthon jutott eszembe. :P

Amúgy minden nagyon jó, ha belegondolok még az is, hogy kezdődik a suli mert legalább lesz valami elfoglaltságom és nem töltöm csak úgy az időt. Néha eszembe jut az az idézet ami ki van ragasztva a tesóm szobájába, hogy: "Nem az iskolának, hanem az életnek tanulunk.". Ez nyújt némi vigaszt :)

Mára ennyi..

6 megjegyzés:

Unknown írta...

jo ez az idezet;)...es igaz is:)

Piroska írta...

Sok sikert a tanulashoz. Udvozlom anyaekat.

Eunika írta...

Koszonom es atadom nekik:)

Névtelen írta...

ez a háttér nem jó, mert nem lehet elolvasni amit írtál, vagyis én nem tudom.
puszi: Adina Boros

Eunika írta...

ooo pedig ez olyan oszies:)) azert tettem ezt:P

Budai Evódia írta...

kérek egy emailcímet:)