"FÉNYÖZÖN ÁRAD AZ IGAZRA ÉS ÖRÖM A TISZTA SZÍVÜEKRE!" ZSOLT. 97:11

hétfő, május 23, 2011

Igazából van bennem most egy csomó minden, amit írhatnék, mégis szeretném rövidre fogni:)

Arról, ami most mindannyiunkat megrázott, mindenki hallott már, nem is akarom részletezni, csak annyit mondanék, hogy én is ott voltam és amit láttam magamban, amit láttam az ottlévő fiatalokban, az elgondolkodtatott, megrázott...
Azt hiszem Isten elhozza a változást, az erdélyi fiatalok körében, én nagyon remélem.
És azt amit most nem értunk, arra Isten fog válaszolni egyszer. Most ami nagyon fontos, az az, hogy imádkozzunk a családért és főleg Henáért. Ezt kell tennünk.

Aztán most hétvégén, volt a regionális konfi a rogériuszi gyüliben. Úgy indultam neki, mint általában a konfiknak, szeretnék kapni valamit Istentől.
Isten meghallgatott újból és adott áldást.  Nagyon tetszett az idézet ami az egyik mottója is volt a konferenciának: "Ments meg Uram minket attól az élettől, amelyről azt hittük boldoggá tesz minket." (Max Lucado) Ha jobban belegondoltam, nekem is erre van szükségem. Van valami. amiről nagyon nehéz lemondani, azt hiszem róla, ha megkapom boldog leszek. Isten azt mondja "elég neked az én kegyelmem." Hát akkor, ments meg Uram engem is attól az élettől, melyről csak hiszem, hogy boldoggá tenne.
Volt még ezen kívül sok más téma is, amiről most nem szeretnék beszélni.
Persze ami még fontos számomra, hogy együtt lehettem a barátokkal, mindjárt lesz egy kép is. Ők is fontosak számomra és hálás vagyok értük.


Most ennyit szerettem volna megosztani azokkal akik olvasnak. még tart az iskola egy kevés ideig.
Ja, majdnem elfelejtettem:p, szombaton lesz a szülinapom. Azért fontosabb ez most, mert 18. lesz:) Nagykorú leszek, bár tudom nem sok minden fog változni, de azért mégis, más:)
Hála ezért is, meg mindenért.
Minden jót:)

4 megjegyzés:

rudolfkiraly írta...

De joo hogy irtal:D...mar regota varom:)(aprilis 21 ota):)..Orulok hogy te is kaptal aldast!!
Hat igen, kicsit csak masabb szulinap lesz, mint a tobbi(a koszontest meg nem irom:) )...felnott leszel legalisan is:),tobb lesz a gond, feladat, proba,...de Isten fog adni erot neked is,mert szeret teged!!, es hiszem, hogy meg meg is fog aldani!!;)

Borzási A. Kriszta írta...

de hosszú a hajad :)

Módi Noémi írta...

Előre is Isten éltessen!:) A 18 az 18 !:)

Krisztina:) írta...

:)