"FÉNYÖZÖN ÁRAD AZ IGAZRA ÉS ÖRÖM A TISZTA SZÍVÜEKRE!" ZSOLT. 97:11

hétfő, április 18, 2011


Nem értem


Az éjszakáid csillaghímesek,
a nappalodban zeng aranysugár,
ha akarod: künn zúzmara zizeg,
s ha akarod, bő termést oszt a nyár.

Ha akarod: a porból ember támad,
s ha akarod, hát ismét porba hull.
Ha akarod, úgy zokog Teutánad,
s ha akarod, hát némaságba hull.

A földi ember nem érti hatalamd.
Elég lenne, hogy mozduljon kezed:
törölj az égről csillagbirodalmat,
s a mindenséget semmivé tegyed.

Bocsásd meg, Uram, hogy dicsérni merlek,
árnyék dicsér, a hulló földi por.
Nem értem, Uram, neked mire kellek?
Az én lelkem vakság, bűn tipor.

Én csillagfényes éjszakáid titkát:
hatalmadat meg sose érthetem.
S ha értené is, amit szemem itt lát,
imára zárnám reszkető kezem,

s hatalmadnál nagyobb szerelemedet
csodálnám csak, hogy egy porszem miatt,
- miattam is - meg sosem érthetem.
hogy áldozhattad egyszülött Fiad.

(Csiha Kálmán)

Ez az ajándék amit Isten az Ő Fia halálán keresztül adott az emberiségnek és adott ezáltal nekem is. Olyan valami amit nem azért kaptunk mert  megérdemelnénk. Ó, dehogy! Ez szeretetből van, Isteni szeretetből. Elmélkedjünk most ezen a nagy ajándékon. Mindenkinek áldott Nagyhetet. :)

u.i. Most vakációzok, pihenek, egy hetet, de még ez is nagyon jól esik. Ezt most azért írtam le, hogy lehet valakit érdekel hogy vagyok, vagy esetleg imádkozik értem. Annak köszönöm. Minden jót!

Nincsenek megjegyzések: