"FÉNYÖZÖN ÁRAD AZ IGAZRA ÉS ÖRÖM A TISZTA SZÍVÜEKRE!" ZSOLT. 97:11

hétfő, október 11, 2010

Ma 1 éve

annak, hogy bemerítkeztem. Megvolt az első és legfontosabb "igen" amelyben egy örök életre szóló szövetséget kötöttem. Bár még csak egy év telt el, én mégis azt mondom, hogy: máris eltelt egy év?!
Természetesen azóta sem bántam meg és biztos vagyok benne, hogy ezután sem fogom bánni, sőt soha:)


okt. 11, 2009
 Persze az külön kegyelem volt, hogy édesapám merített be. Ez (is) az egyik kiváltsága annak, hogy ő lelkipásztor. Szép nap volt és azóta még sok szép napban volt részem.

Ezt ilyen gyors bejegyzésnek szántam de lehet, hogy nem lesz az.
Vasárnap együtt voltunk a fiatalokkal egész nap, ebédeltünk, beszélgettünk, játszodtunk...
Aztán délután mi szolgáltunk. Jó érzés volt együtt lenni a gyülivel és valósággal éreztem azt, hogy úgy a délelőtti mint a délutáni ige is szól hozzám.
Mozgalmas hetem meg hétvégém volt és ez a mostanival sem lesz másképp. Szombaton uncsim mennyegzője lesz, úgyhogy most készülődünk mi is. Jó lesz az, érzem:P
Na ennyi, szép hetet!!
Megint egy szép zene, még szebb szöveggel:D

3 megjegyzés:

iri írta...

ALDOTT LEGYEN AZ UR!

Borzási A. Kriszta írta...

nagyon tetszett ez a bejegyzés!
örvendek én is a döntésednek!:)

Unknown írta...

egyetertek Krisztaval!!en is orulok ennek a dontesednek nagyon!!:)